رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پزشکی قانونی باید در انجام امور مربوط به مراجع قضایی شتاب کند، اما کیفیت خدمت نباید کاسته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در جمع مدیران دفاتر و مراکز پزشکی قانونی استان گلستان گفت: مهمترین برنامه و هدف فعالیت ها در این سازمان افزایش کیفیت کار و تخصصی کردن آن است.

احمد شجاعی  افزود: کار تخصصی پزشکی قانونی باید  آنچنان با کیفیت  باشد که روسای محاکم قضائی براساس نامه های پزشکان سازمان، حکم صادر کنند و در واقع مرجع اصلی و مورد اعتماد آنان باشیم.

 وی ادامه داد: امروز به آن اندازه که سطح معیشتی، پشتیبانی  و رفاهی پزشکان و کادر پزشکی قانونی افزایش یافته، سطح تخصصی خدمات بالا نرفته است.

رییس پزشکی قانونی کشور همچنین با اشاره به تلاش برای اجرای طرح دادپزشک گفت: انتظار داریم پزشکان سازمان هم برای انجام بهتر این طرح از کارهای دیگر خودداری کنند و به کارهای تخصصی این حوزه بپردازند.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور به همراه تعدادی از معاونین خود عصر دیروز برای بررسی وضعیت پزشکی قانونی گلستان و بررسی مشکلات آن وارد گرگان شد و حضور در نشست شورای قضایی و دیدار با مسئولان استانی از دیگر برنامه های وی در گلستان است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار