دانشکده پزشکی آبادان و سپاه خوزستان تفاهم نامه همکاری علمی امضا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛به منظور اجرایی شدن طرح جنبش نرم افزاری نوآوران سلامت، دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان با سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ولیعصر (عج) خوزستان روز چهارشنبه تفاهم نامه همکاری علمی امضاء کرد.

علیرضا آموزنده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این آیین گفت:این تفاهم نامه به منظور گسترش همکاری و تعامل فعال، سازنده و الهام بخش در حوزه علم و فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد علمی امضاء شد.

آموزنده، تقویت و توسعه همکاری دوجانبه با هدف گسترش گفتمان تولید علم و جنبش نرم افزاری، مدیریت دانش و توان در حوزه تخصصی با راه اندازی مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات کاربردی فناوری های نوین سلامت به منظور حمایت مادی و معنوی از فرآینده های تبدیل ایده به محصول و افزایش سهم تولید محصولات دانش بنیان را از اهداف امضاء این تفاهنمامه عنوان کرد.

وی افزود:این تفاهمنامه ایجاد زمینه های مناسب برای بهره گیری از توانمندی ها و خدماتی نظیر تجهیزات پژوهشی و تحقیقاتی، برگزاری نشست ها و کارگاهای آموزشی و ایجاد سامانه علمی و شبکه سازی منابع انسانی توانمند در راستای کمک به تحقیقات کاربردی و توسعه ای و تولید صنعتی را در بر می گیرد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان نیز در این آیین گفت:با امضاء این تفاهم نامه هم افزایی ظرفیت های موجود در حوزه سلامت در راستای ارتقاء سطح تحقیقات کاربردی و توسعه ی در دستور کار قرار می گیرد.

جالد گمار، نخبه پروری استعدادهای خاموش و هدایت آنها برای ارائه طرح های ابتکاری و نو در حوزه سلامت را یکی از اهداف امضاء این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود:از ظرفیت های علمی همه افراد در این زمینه بهره می گیریم.

شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می گیرند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.