آبادان؛

تشکیل شورای ورزش منطقه آزاد اروند

نخستین شورای ورزش منطقه آزاد اروندتشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اعلام تشکیل شورای ورزش منطقه آزاد اروند، گفت: نخستین جلسه شوراى ورزش منطقه آزاد اروند در سال 95 برگزار شد که در این نشست چهار عضو اصلی این شورا حضور داشتند و تصمیمات خوبی را در خصوص آغاز به کار ستاد گرفته شد.

پیمان ادیبی افزود: این شورا متشکل از مدیر ورزش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و رؤساى ورزش و جوانان شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر است.

وی گفت: در نخستین نشست این شورا بر استفاده از ظرفیت‌هاى آبى منطقه، به‌ویژه رودخانه‌های اروند کوچک، بهمنشیر و کارون تأکید شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: برگزارى مسابقات ورزشی در رشته‌هاى مختلف بین سه شهر آبادان، خرمشهر و مینوشهر، همچنین انتخاب تیم‌هاى منتخب به منظور اعزام به مسابقات ورزشی به میزبانی کشور عراق یا رقابت با این کشور در منطقه آزاد اروند، با توجه به تفاهم‌نامه اخیر بین سازمان منطقه آزاد اروند و اداره‌کل ورزش و جوانان استان بصره از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

ادیبی گفت: توسعه ورزش همگانى با محوریت بانوان با همکارى شهرداری‌ها، از دیگر نکات مهم نخستین نشست شورای ورزش منطقه آزاد اروند بود.

مدیر توسعه اجتماعی و ‌ورزش سازمان منطقه آزاد اروندافزود:در آینده نزدیک، جلسات شوراى ورزش هر شهر با محوریت موضوعات مطرح شده تشکیل خواهد شد و نتیجه آن در جلسات آینده با حضور سایر مسؤولان مرتبط با این امر بحث و بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.