سنگ بنایی که توسط شاعران و نویسندگان گذاشته می شود، بر آینده کودکان و رشد فرهنگی تاثیرگذار است.

اهورا ایمان شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: معماران فرهنگی جامعه در دراز مدت شاعران، نویسندگان و هنرمندان هستند که برای اقشار مختلف مردم تولید کار فرهنگی و هنری می‌کنند. بنای فرهنگی مملکت را کتاب‌هایی که برای کودکان نوشته می‌شوند، استوار می‌کند. بچه ها بزرگ می شوند و اگر به آثار فرهنگی، هنری و ادبی مانوس باشند، در آینده باعث ارتقای فرهنگ کشور می‌شوند. بچه هایی که در کودکی کتاب می خوانند و به کنسرت و سینما و گالری می روند، مطمئنا رشد اجتماعی و فرهنگی مناسب‌تری خواهند داشت. 

وی افزود: رشد فرهنگی کشور، بستگی به سنگ بنایی دارد که توسط شاعران و نویسندگان  گذاشته می شود. مسلما این قشر از مردم بسیار در این زمینه تاثیرگذار هستند. البته اعتقاد دارم که نویسنده، شاعر و هنرمند باید با مردم در تعامل باشد که نحوه تاثیرگذاری خود را ببیند. ارتباط متقابل با نویسنده و اهالی فرهنگ در جامعه تاثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت.

ایمان درباره آخرین فعالیت موسیقایی خود خاطرنشان کرد: در حال کار بر روی آلبوم موسیقی جدیدم هستم که بزودی روانه بازار می شود.

لازم به ذکر است؛ کتاب «از دلم گرفت تا سلام آخر» از این شاعر، شامل 63 ترانه است که نشر فصل پنجم آن را منتشر کرد. ترانه های شناخته شده « مرو ای دوست»، «وفا» و «سلام آخر» از جمله کارهای این ترانه‌سرای مطرح کشور است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار