رقابت‌های پارالمپیک ریو برای مردم استان کرمانشاه از حساسیت ویژه ای برخوردار است، چراکه بیش از هر استان دیگری در سطح کشور، کرمانشاهیان در پارالمپیک ریو نماینده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رقابت های پارالمپیک ریو از ۱۷ شهریور ماه آغاز خواهد شد، اما کار نمایندگان کرمانشاه در این مسابقات از روز 22 شهریور و در رشته پرتاب نیزه آغاز می‌شود.

 محمد خالوندی که امید کسب مدال طلای کاروان ایران در پارالمپیک ریو است در روز 22 شهریور ماه به مصاف رقیبان خود خواهد رفت.
 
علی الفت نیا دیگر دو ومیدانی کار کرمانشاهی است که در مسابقات پارالمپیک ریو حضور دارد، او که در رشته پرش طول در این مسابقات شرکت کرده در روز ۲۳ شهریور ماه به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
 
اما شهلا بهروزی راد تنها بانوی قایقران ایران در پارالمیک ریو سومین نماینده استان کرمانشاه است که در روز 24 شهریور ماه و در مرحله مقدماتی، با حریفان خود رقابت خواهد کرد.
 
در صورت صعود بهروزی راد به دور پایانی، او باید ۲۵ شهریور مسابقه خود در این مرحله را نیز برگزار خواهد کند.
 
چهار ورزشکار دیگر پارالمپیکی استان کرمانشاه یعنی مسلم اکبری، بهنام سهرابی، مسلم خزایی و جاسم بخشی هم در ورزشی فوتبال هفت نفره هستند که آنها نیز از شانس‌های مسلم کسب مدال در ریو قلمداد می‌شوند.
 
تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران در این رقابت ها با کشورهای آرژانتین، آمریکا و هلند هم گروه شده که مسابقه های آنها تا روزهای پایانی المپیک ریو ادامه می یابد.
 
گفتنی است: استان کرمانشاه با داشتن هشت نماینده در پارالمپیک ریو بعد از استان تهران، دومین استان پرتعداد از نظر ورزشکاران اعزامی به ریو است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.