هم اندیشی لازم برای برگزاری همایش ملی سرمایه گذاری در استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛در جلسه ای که با حضور مهندس محسن دارابی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دیگر مسئولین اجرایی در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، در خصوص ضرورت برگزاری همایش ملی سرمایه گذاری در کرمانشاه بحث و بررسی شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این جلسه با تاکید بر اینکه باید کرمانشاه را در مسیر سرمایه گذاری قرار دهیم، گفت: ضرورت دارد که تمام تلاش و پیگیری خود را برای جذب سرمایه گذاری در استان با توجه به ظرفیت ها و مزیت های ویژه بکار گیریم و در این راستا برگزاری همایش ملی سرمایه گذاری برای بیان و شناسایی هر چه بیشتر پتانسیل های موجود برای سرمایه گذاری یک ضرورت دارد.

محسن دارابی افزود تصریح کرد:با توجه به فضای ایجاد شده در برجام باید تلاش ویژه ای برای جذب سرمایه گذار به منظور اشتغالزایی و رونق اقتصادی در استان صورت گیرد و  اولویت ها و فرصت های سرمایه گذاری به صورت دقیق مورد شناسایی و مشخص شوند.

دارابی همچنین در خصوص زمان برگزاری این همایش نیز گفت: آبان یا آذر ماه امسال فرصت خوبی برای برگزاری این همایش است اما تمامی موضوعات برای برگزاری آن که بتوان سرمایه گذاری های گسترده ای برای استان جذب کرد باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.