معاون امور اقتصادى استاندار آذربايجان‌شرقى از پرداخت ٧٣٠ ميليارد ريال تسهيلات توسط بانک‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛ نواداد در جلسه شوراى عالى بانک‌هاى استان با اشاره به برگزارى مستمر جلسات کارگروه توسعه اشتغال و رفع موانع توليد استان در دل واحدهاى توليدى و صنعتى اظهار کرد: تا کنون ٣٢٠٧ واحد توليدى و صنعتى از استان در سايت بهين ياب براى دريافت تسهيلات،توسط بانک‌ها به واحدهاى توليدى و صنعتى متقاضى  ثبت نام کرده‌اند.


وى افزود: ١٢٥٧ مورد از اين تعداد، مربوط به طرح هاى صنعتى و ١٩٥٠ مورد نيز مربوط به طرح هاى کشاورزى است.

وى ادامه داد: از مجموع تعداد ثبت نام کنندگان، تا ساعت ١٦ ديروز، ٨٢٢ مورد به بانک ها معرفى شده و حدود ٧٣٠ ميليارد ريال پرداخت شده است.

به گفته معاون امور اقتصادى استاندار آذربايجان شرقى،تا کنون ٤٤٥ ميليارد تومان در کارگروه هاى استانى براى اعطاى تسهيلات به واحدهاى توليدى و صنعتى، تصويب شده است.

نواداد با اشاره به سفر اخير نعمت زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت به تبريز عنوان کرد: آقاى نعمت زاده از رقم پرداختى بانک هاى استان به واحدهاى توليدى و صنعتى، گله مند بودند.

وى ادامه داد: استان هاى ديگر، پرداختى بيشترى نسبت به استان آذربايجان شرقى داشته‌اند و متاسفانه به دليل عدم مراجعه برخى واحدها به بانک ها جهت دريافت تسهيلات، رتبه ١٢ کشورى را تا به امروز از نظر ميزان پرداختى‌ها کسب کرده ايم.

انتهای پیام/ش
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.