ممتحن با اشاره به اینکه 40 درصد اقتصاد کشور در زیر چتر تصمیم گیری این وزارتخانه قراردارد افزود:به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات و فساد اداری در دو سال گذشته دو مرحله بازرسی از واحدهای وابسته به این وزارتخانه انجام وبا متخلفان به شدت برخورد قانونی شد.
بازرس ویژه وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به اینکه شاخص های کیفی خدمات دهی در وزارت صنعت معدن و تجارت 50 درصد بهبود یافته است افزود: شاخص های خدمات دهی و پاسخگویی به ارباب رجوع در واحدهای تابعه این وزارتخانه در سالهای 93 تا 95 با 50 درصد افزایش از 47 به 87 درصد ارتقاء یافته است.
وی گفت: در این وزارتخانه مدت زمان پاسخگویی به مکاتبات اداری از 47 روز به کمتر از 27 روز رسیده که این رقم تا سال آینده به 15 روز میرسد.
وی افزود: در دوره آموزشی ارتقاء سلامت نظام اداری که در سازمان صنعت معدن و تجارت برگزار شد مدیران و کارشناسان با آئین نامه ها ، برنامه ها و قوانین موجود در زمینه پیشگیری و برخورد با فساد اداری آشنا شدند.
انتهای پیام/ش