معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: رودخانه های حوزه شهری طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی به شهرداری ها برای ساخت پارک ساحلی واگذار می شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هوشنگ خندان دل در بازدید از رودخانه ساحلی شهر یاسوج اظهار داشت: وجود رودخانه در شهرهای مختلف کشور یک فرصت مهم اقتصادی برای شهرداری هاست.

وی گفت: با بهسازی و زیبا سازی رودخانه های حوزه شهری علاوه بر جلوگیری از خطر سیلاب، می توان بخش گردشگری و تفریحی شهری را توسعه داد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افزود: عمران شهری و روستایی اولویت تخصیص اعتبارات در سالجاری است.

خندان دل تصریح کرد: دولت یازدهم تمام تلاش خود را انجام داده تا مدیریت شهری به صورت منطقی و عاقلانه گسترش یابد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: عملیات اجرایی پارک ولایت در زمینی به مساحت 15 هکتار در 2 فاز در حال اجراست.

پژمان نیک اقبال اظهار داشت: 85 میلیارد ریال برای احداث فاز نخست بوستان خانوادگی ولایت و برای کل مجموعه 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود.

وی گفت: فاز نخست این بوستان بزرگ با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا که تاکنون بیش از 70 میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

وی ادامه داد: فاز نخست آن شامل اجرای مسیر رودخانه، پیست های دوچرخه سواری و پیاده روی، سکوهای نشیمن، آمفی تئاتر، مکان های ورزشی ،سرویس های بهداشتی و رفاهی است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.