آئین گرامی داشت طبیعت مردان شهید و تقدیر از محیط بانان شاخص در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از اصفهان ، ظهرابی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در این مراسم محیط بانی را کاری عاشقانه خواند و عنوان کرد: اگر طبیعتی بکر را در استان اصفهان شاهد هستیم، مدیون زحمات این محیط بانان می باشیم .
گرامی داشت طبیعت مردان شهید و تقدیر از محیط بانان شاخص + تصاویر

وی افزود: قدر دانی از محیط بانان و طبیعت دوستان و خیرینی که در راستای کمک به حفظ منابع زیست محیطی تلاش نموده اند و در شرایط کم آبی منطقه حفاظت شده کلاه قاضی با نذر محیط زیست بسیاری از گونه های  زیستی را از خطر مرگ و انقراض نجات دادند، اقدامیست که می تواند در تداوم این امر موثر واقع شود..
گرامی داشت طبیعت مردان شهید و تقدیر از محیط بانان شاخص + تصاویر

دیناروند معاون وزیر بهداشت نیزبا حضور در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اقدام محیط بانان و خیرین استان اصفهان یاد آور شد: من برای اولین بار توفیق پیدا کردم تا از نزدیک با زحمات این محیط بانان آشنا شوم و کار کردن عاشقانه این محیط بانان مرا به وجد آورد چرا که حضور من به عنوان یک طبیعت دوست در این جمع من را بر این داشت تا تهیه ی علوفه یک ماه از حیوانات منطقه حفاظت شده کلاه قاضی را بر عهده بگیرم.

گرامی داشت طبیعت مردان شهید و تقدیر از محیط بانان شاخص + تصاویر
وی گفت: استمداد از خود مردم و حضور نهادهای مدنی در میدان محیط زیست می تواند نهضتی را شکل دهد که مطمئنا در جهت حفظ و حراست محیط زیست می تواند موثر  واقع شود.

این مقام مسئول اجرای نذر علوفه محیط زیست توسط خیرین در اصفهان را اقدامی شایسته خواند و گفت: نگاه به طبیعت از دیدگاهی که طبیعت حقوقی خدادادی دارد و هزینه های مبارزه با تخلفات زیست محیطی در صورت کاهش تخلفات می تواند مصارف فرهنگی پیدا کند .

گرامی داشت طبیعت مردان شهید و تقدیر از محیط بانان شاخص + تصاویر
شریفی دادرس دادگاه عمومی بخش جرقویه سفلی نیز گفت: برخی از احکام صادر شده در خصوص متخلفان محیط زیست و شکارچیان غیر مجاز تعلیق شد وبا برگزاری کلاسهای آموزشی برای این افراد ، به جای زندان ، گام جدیدی در راستای کمک به طبیعت و افزایش طبیعت دوستان صورت گرفت .

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.