برنامه‌ ریزی اثربخش برای توسعه کشور با در دست بودن آمار و اطلاعات دقیق میسر است.

به گزارش گروه استان های با شگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اشکان کاظمی فرماندار قیر و کارزین با تأکید بر اهمیت سرشماری نفوس و مسکن گفت:با توجه به در پیش بودن سرشماری نفوس و مسکن سال 95، تمام ادارات با ستاد برگزاری این برنامه در این شهرستان همکاری های لازم را داشته باشند.
وی با بیان این‌ که تمام دستگاه ‌ها باید برای هرچه ‌بهتر برگزار شدن سرشماری نفوس و مسکن در امسال تلاش کنند، افزود: برنامه ‌ریزی اثربخش برای توسعه کشور با در دست بودن آمار و اطلاعات دقیق میسر است.
کاظمی ادامه داد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 از سوم مهرماه امسال به‌ صورت اینترنتی و از 25 مهرماه به‌صورت حضوری آغاز می‌ شود.
وی بیان کرد: این آمار و اطلاعات می‌تواند هدایت ‌گر برنامه‌ ریزان کشور بوده و مسؤولان برای اجرای عدالت و توزیع عادلانه منابع، باید به این اطلاعات به‌ طور دقیق دسترسی داشته باشند.
فرماندار قیر و کارزین تصریح کرد: در این عملیات گسترده ضمن شمردن نفوس و مسکن، بر اساس فرم‌ های موجود، انواع اطلاعات از مردم ثبت می‌شود که هر کدام از آن‌ ها می‌ تواند برای بخشی از برنامه‌ ریزان کشور مورد استفاده قرار گیرد.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: لزوم ، سرشماری ، نفوس ، مسکن ، آمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار