نفرات برتر پیکار های شطرنج قهرمانی رده های سنی زیر 18 سال پسران فارس معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت در رده سنی زیر شش سال، کیان مهر کوشکی، محمد امین شایان، سید محمد موسوی و آرتین مددی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی زیر هشت سال هم علیرضا غفاری، طاها چناری، حسین رحیمیان و امیر محمد آریان نیک در رده اول تا سوم ایستادند.
محمد رضا صلواتی افزود: در رده زیر 10 سال، آرتین اشرف، طاها بمبئی رو، شایان ریحانی و ابوالفضل زارع مویدی به ترتیب مدال طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند و پارسا نامداری، ایمان تقوایی، محمد سلطانی و رسول وزیری هم در رده زیر 12 سال صاحب عنوان اول تا سوم شدند .
وی ادامه داد:در رده سنی زیر 14 سال، علی سینا کشفی مدال طلا گرفت، ماهان بانشی صاحب نشان نقره شد، سبحان کوشکی جهرمی و محمدرضا مرحمتی زاده هم مدال برنز از آن خود کردند و در رده سنی زیر 16 سال علیرضا مظفری بر سکوی قهر مانی ایستاد، حمیدرضا طهماسبی نایب قهرمان شد و آرمین محمود زاده و پویا مطوس هم به صورت مشترک سوم شدند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: در رده سنی زیر18 سال، محمد حسین گلچین و مهدی خادمی با امتیاز برابر به صورت مشترک اول شدند، حسین قاسمی دوم شد،حامد کلانتری و پویا طبیبی فرد هم سوم شدند.
قهرمان هر رده سنی به عنوان سهمیه فارس به مسابقات کشوری راه می یابد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.