تئاتر در هفته از اتفاقات مهم در هفته‌ای که گذشت، می‌گوید.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسته «تئاتر در هفته» از آخرین اخبار و اتفاقات حوزه تئاتر در هفته سوم مرداد ماه می‌گوید.

* شانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی به دبیری مرضیه برومند و با حضور  مهمانانی از جمله مهدی شفیعی، پیمان شریعتی، حسین مسافرآستانه، محمدرضا خاکی، بهروز غریب پور، بهزاد فراهانی، کوروش زارعی و....  در سالن اصلی تئاتر شهر به پایان رسید  و گروه های برگزیده تندیس هایی را از آن خود کردند.

*مهدی شفیعی مسئول کل نمایش های هنری ، مرضیه برومند را دبیر هفدهمین جشنواره نمایش  نمایش عروسکی  کرد.

*چهار اثر نمایشی با پایان گرفتن شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران در تالار های اصلی، چهارسو، قشقایی و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می روند.

* در تالار اصلی نمایش «سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۵، ۳۵ و ۲۰ هزار تومان میزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود.

* «اگر...» عنوان نمایش جدید دیگری به نویسندگی و کارگردانی وحید رهبانی است که از روز ۱۲ شهریور ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان به صحنه می رود.
 
* در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی نیز از روز ۱۰ شهریور ماه نمایش «کولا» به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی جو و بازی پوریا سلطان زاده و سروش شاکر ساعت ۱۹ و ۲۰ با مدت زمان ۳۵ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان به صحنه می رود.
 
* در پلاتو اجرا نیز نمایش «سپنج رنج و شکنج» به نویسندگی زنده یاد محمود استاد محمد و کارگردانی شهرام گیل آبادی ساعت ۲۰ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان روی صحنه می رود.

*نمایش «همسایه آقا» نوشته و کار «حسین کیانی» پنجشنبه شب یازدهم شهریورماه، مقارن با شهادت امام محمدتقی(ع) در ساعت نوزده روی صحنه خواهد رفت.

*نمایش «از زیرزمین تا پشت‌بام» به کارگردانی افسانه ماهیان، اجرای عمومی خود را از ۹ شهریورماه در تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار