نایب رئیس فدراسیون قایقرانی گفت:به خاطر فرمایشات رهبر معظم انقلاب تمام قایقرانان ما از تولیدکنندگان داخلی استفاده می کنند.

خسر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وسایلی که در این رشته استفاده می کنند و راهکار های استفاده از برندها اظهار کرد: یکی از اهدافمان در رشته های قایقرانی استفاده از وسایل ورزشی تولید کشور است و همواره از امکانات داخلی استفاده کنیم و باتوجه به فرمایشات رهبر خصوص استفاده از تولیدات داخلی  در این چند سال اخیر به دنبال تکونولوژی هایی هستیم که به روز و ساخت کشور باشد.

وی افزود: فعالیت بسیار بالای فدراسیون موجب شد برای حمایت از تولیدات داخلی از تولیدات ملی استفاده می کنیم اما در مسابقات جهانی اگر بخواهیم مقایسه ای با تولیدات داخلی داشته باشیم اختلاف ویژه ای که قایق های همتای خارجی در رنگ و نانو تکنولوژی  دارد کیفیت ویژه خود را نشان می دهند که به این منظور اطلاعات به کار رفته در قایقها را می پرسیم تا به تولیدکنندگان داخلی برای بهتر شدن محصول ارائه دهیم.

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: البته رنگ جز کوچکی از قایق است که در پکیج محصولات قایقران قرار می گیرد وزمانی که  تفاوت آنها را جویا می شویم این دانش را به تولید کنندگان انتقال داده می شود.

وی در خصوص پوشش قایقرانان تاکید کرد: پوشش قایقرانان محصولات داخلی است و پاروزنان ما به آن افتخار هم می کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار