جلسه تهيه و توليد کتاب هاي صوتي در کتابخانه مرکزي اهواز با حضور گويندگان علاقمند و بخش نابينايان اين کتابخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابتداي اين جلسه مسئول اين قسمت که خود از روشن دلان استانمان است به بيان مشکلات و مسائل پيش روي اين قشر پرداخت.

محمد احساندوست گفت: کتاب هاي تخصصي و عمومي به خط بريل در دسترس نيست و اين امر باعث شده شده که روشندلان جهت تحصيل در مقاطع مختلف با مشکلات زيادي روبرو شوند و در اکثر مواقع با وجود قبولي در دانشگاه از ادامه تحصيل منصرف شوند.

سيد مهرداد شيخ مسول اجراي اين طرح هدف خود را از برگزاري چنين جلسه اي حل کردن مشکلات روشن دلان در حوزه ي کتاب عنوان کرد.

وي که از مدت ها پيش با اطلاع رساني در شبکه هاي اجتماعي اقدام به فراخوان نموده بود تهيه کتب تخصصي و عمومي ويژه روشن دلان را از مهم ترين اهداف خود برشمرد.

در اين نشست علاقمندان از همه رشته هاي مختلف هر کدام به بيان ديدگاه ها و نظرات خود در خصوص نحوه تهيه و توليد کتابهاي صوتي پرداختند .در پايان اين جلسه مقرر شد که حاضرين در هر زمينه اي که تخصص و يا علاقه دارند در اين طرح خدا پسندانه همکاري کنند.

شايان ذکر است علاقمندان با هر سطح توانايي در حوزه ي گويندگي و هر گروه سني از کودکان تا بزرگسالان ميتوانند با سيد مهرداد شيخ به عنوان سرپرست گويندگان تماس بگيرند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار