ساخت سومین پایگاه اورژانس شهری توسط حاج غلامحسین زاده دباغ نیکوکار دزفولی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز شنبه در آئین کلنگ زنی این پایگاه اورژانس که در جاده دزفول -اندیمشک ساخته می شود با اشاره به ادامه ساخت پایگاه های اورژانس جاده ای و شهری پیش بیمارستانی به همت خیرین حوزه سلامت گفت: ساخت سومین پایگاه اورژانس شهری توسط حاج غلامحسین زاده دباغ نیکوکار دزفولی آغاز شد.

یوسف پریدار افزود: این نیکوکار دزفولی قول ساخت پنج پایگاه اورژانس 115 را داده بود که 2 پایگاه توسط ایشان در سال گذشته ساخته شده و به بهره برداری رسید و از امروز نیز ساخت سومین پایگاه اورژانس توسط این خیر آغاز شد.

وی اظهار کرد: زمین این پایگاه به مساحت 250 مترمربع از سوی شهرداری و شورای شهر دزفول تامین شده که با کمک 2.5 میلیارد ریالی این نیکوکار حوزه سلامت در کمتر از یکسال ساخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بدون اشاره به تعداد پایگاه ها ودرمانگاه های خیرساز دزفول گفت:تعداد درمانگاه ها و پایگاه های اورژانسی که توسط خیرین در دزفول ساخته شده بسیار زیاد است به گونه ای که در 2 سال اخیر چهار پایگاه اورژانس توسط نیکوکاران دزفول افتتاح شده است.

وی بیان داشت:در حال حاضر بیش از 25 پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول و شهرهای شوش،دزفول و گتوند فعال است.

زاده دباغ نیکوکار حوزه سلامت نیز با تبریک سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) هدف از این اقدام را کمک به کاهش مرگ و میر براثر حوادث عنوان کرد و گفت:امیدوارم با ساخت این پایگاه ها شاهد کمترین صدمات برای افراد حادثه دیده باشیم.

وی افزود: این سومین پایگاهی است که از سوی اینجانب شاخته می شود البته با خدای خود عهده کرده ام مال و ثروت خود را در راه کمک به بشریت هزینه کنم.

این خیر حوزه سلامت علاوه بر ساخت پایگاه اورژانس به آزادی زندانیان کمک کرده و چند دستگاه دیالیز ،کولر و هشت تخت دیالیز نیز برای بیمارستان کارون گتوند تامین کرده است.

دبیرستان بی بی گل زاده دباغ دزفول نیز از چند سال پیش از سوی این خیر به آموزش و پرورش اهدا شد.

خیران و نیکوکاران دزفول در ساخت مدرسه ،بیمارستان و نیز مراکز بهداشتی و درمانی در کشور پیشتاز می باشند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.