سهراب مرادی نخستین مدال‌آور اصفهان در تاریخ المپیک و گلنوش سبقت‌الهی نخستین بانوی اصفهانی حاضر در مسابقات المپیک با شهردار اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار اصفهان با قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی‌های دو ورزشکار ملی‌پوش اصفهانی گفت: امیدوارم طلای المپیک سهراب مرادی آغاز راه افتخارآفرینی‌ ورزشکاران اصفهانی در مسابقات جهانی و المپیک باشد و خانم سبقت‌الهی نیز بتواند با سخت‌کوشی‌هایی که دارد در المپیک آینده به مدال برسد.

مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه اصفهان همواره در عرص‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی افتخارات زیادی به دست آورده و کسب طلای سهراب مرادی نمونه بارز این افتخارات است افزود: با اراده‌ای که از سهراب مرادی پیش از اعزام به المپیک دیده بودم اطمینان داشتم که می‌تواند طلای المپیک را بگیرد.

در ادامه گلنوش سبقت‌الهی ملی‌پوش تیراندازی اصفهانی حاضر در المپیک اظهار کرد: دیدار با شهردار اصفهان جای تشکر بسیار دارد چراکه هیچ‌ دعوتی از ما تا پیش از این موضوع از سوی مسئولان صورت نگرفته بود.

وی با بیان اینکه من کار خود را از ورزشگاه شهرداری آغاز کرده‌ام، تصریح کرد: به دلیل این موضوع تعصب خاصی نسبت به شهرداری دارم و از اینکه باشگاه بانو امین مجددا فعالیت خود را آغاز کرده بسیار خوشحال شدم.

ملی‌پوش اصفهانی حاضر در المپیک ریو ادامه داد: هر زمان که از اردوها به شهر خودم بازمی‌گردم می‌بینم که تغییرات اساسی در شهر ایجاد شده و هر بار زیباتر از گذشته شده که این موضوع جای خوشحالی و تشکر از مسئولان شهرداری دارد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.