رئیس دادگستری آبادان از شهرک‌های صنعتی این شهرستان بازدید و در جریان مشکلات پیش روی صنعتگران آبادانی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس دادگستری آبادان در بازدید از شهرک‌‌های صنعتی این شهرستان گفت: با توجه به مشکلات عدیده در بحث صنعت و لزوم حمایت از صنایع و تولیدکنندگان و تسریع در اجرای منویات مقام معظم رهبری که سال ۹۵ را «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامیدند امروز این بازدید را انجام داده‌ایم.

سیروس محمدی‌زاده افزود: قوه قضائیه قاطعانه از تولیدات ملی که در واقع ضامن اشتغال فرزندان ایران است حمایت می کند. قوه قضاییه امنیت را برای تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه گذاری‌های مشروع جزو سیاست‌های قوه قضائیه است،گفت: ما در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس دادگستری آبادان با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی دادگستری آبادان در خصوص حمایت از صنعتگران، افزود: اکنون شعبه هفتم حقوقی این دادگستری با عنوان شعبه انرژی پرونده‌های مربوط به این حوزه را انجام می‌هد که خود این موضوع می‌تواند امید دهنده صنعتگران برای فعالیت‌های مستمر در این منطقه باشد.

محمدی‌زاده گفت: توسعه جامعه در گرو وجود یک دستگاه قضایی مقتدر، مستقل و مردمی است و چنین امری زمانی میسر خواهد شد که ساز و کارهای به کارگرفته شده در جامعه به صورت روان و خودکار وظایف محوله را انجام دهند.

وی با بیان اینکه شرایط سرمایه‌گذاری در آبادان فراهم شده است، افزود: به سرمایه‌گذاران این نوید را می‌دهیم که هیچگونه مانعی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان آبادان وجود ندارد و قاطعانه از آن‌‌ها حمایت می‌کنیم.

رئیس دادگستری آبادان، پیشگیری از وقوع جرم را یکی از وظایف قوه قضائیه عنوان کرد و گفت: چنانچه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان نیازهای خود را از شهرک‌های صنعتی این شهر تامین کنند با اشتغالزایی ساکنان این منطقه، آمار جرم نیز کاهش می‌یابد زیرا بیکاری یکی از موارد به وجود آورنده جرم است.

رضا صلبوخی، مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر نیز در این بازدید با ارائه گزارش عملکرد این شهر‌ک‌ها، گفت: خوشبختانه با توجه به امكانات، خدمات و زيرساخت‌های موجود در شهرك‌های صنعتی و حمايت سازمان منطقه آزاد اروند و مجاورت با مرز و آب‌های گرم خليج فارس و همچنين وجود منابع انرژی از قبيل نفت، گاز، پالايشگاه و پتروشيمی، موقعيت بسيار خاص و استراتژيكیي برای حضور سرمايه‌گذاران محيا شده است.

وی افزود: به منظور حمايت از صنعت و اشتغال موفق شده‌ايم در كارگروه ستاد اقتصاد مقاومتي استان خوزستان تاكنون مبلغي به ميزان بيش از ١٤٠ميليارد ريال برای ١١ واحد توليدی و صنعتی مستقر در شهرك‌های صنعتی آبادان به منظور نوسازی ماشين آلات، توسعه و سرمايه در گردش مصوب شود.

صلبوخی بازدید رئیس دادگستری آبادان از شهرک‌های صنعتی این شهرستان را نشان دهنده حمایت قوه قضائیه از صنعت و اشتغال دانست و گفت: اين بازيد به ما دلگرمی می‌دهد كه در ادامه مسير حركت و توسعه، همتی مضاعف داشته باشيم.

وی افزود: راه‌اندازی شعبه انرژی دادگستری آبادان اقدامی شایسته است که ضمن ایجاد انگیزه برای صنعتگران و سرمایه‌گذاران سبب افزایش روند رسیدگی به مشکلات حقوقی آن‌ها نیز می‌شود و از تمام تلاش هاي صادقانه اين نهاد و در راس آن از ریاست این دادگستری تقدير و تشكر مي‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.