تئاتر ؛اطلسی های لگد مال شده؛ با حمایت مالی چهار شرکت غیر مرتبط به تئاتر در اجرای اول خود برای عکاسان و خبرنگاران روی صحنه رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، کارگردان اطلسی های لگد مال شده در نشست خبری این تئاتر گفت : عینک نور ، فروشگاه فرندز ، شرکت طراحی مبلمان چهارچوب و شرکت غذایی رضا تامین منابع مالی این کار را برعهده داشتند.

فرزاد علوی با اشاره به نداشتن امکانات حرفه ای اعم از سالن حرفه ای تئاتر و نور و جایگاه تماشاچی و ... از اسپانسرینگ دفاع کرد و افزود: در دنیا سه روش رایج برای تهیه و تولید تئاتر وجود دارد 1.دولت ، 2. شخص و 3. شرکتهای خصوصی

وی ضمن آرزوی همکاری مدیران فرهنگی در تامین بودجه تئاترتاکید کرد: واضح است که اگر تئاتر از نظر مالی مستقل باشد ، بهترین اتفاق ممکن می تواند رخ دهد اما با توجه به بضاعت ها و شرایط بهتر از تعطیل شدن سالن های تئاتر است.

علوی گفت : تئاتر امروز مشهد پر جمعیت شده و مردم تقاضای دیدن کارهای حرفه ای را دارند چون هزینه می کنند و هنوز این سوال پاسخ داده نشده که چرا فرهنگ و هنر نتوانسته اقتصاد خود را داشته باشد؟! در صورتی که سال گذشته شهرداری مشهد پانصد میلیون بودجه مازاد به تهران بازگرداند اما مشهد یک سالن حرفه ای تئاتر مثل سالن مرحوم سمندریان تهران ندارد.

گفتنی است تئاتر اطلسی های لگد مال شده در دهه 50 امریکا توسط نمایش نامه نویس شهیر تنسی ویلیامز نوشته شده است.

این نمایش از 13 – 31 شهریور هر شب ساعت 20 در تماشاخانه شمایل واقع در خیابان سناباد ، بین سناباد 45 -47 روی صحنه می رود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.