شخصی که با سوء استفاده از اعتماد پدر خود اقدام به برداشت غير مجاز از حساب بانکی او می كرد، شناسايی و دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، رییس پلیس فتا استان کرمانشاه  گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر برداشت یک ميليون و 500 هزار ريال به صورت غير مجاز از حساب بانکي وي، بلافاصله موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

سرهنگ "علی کریمی" افزود: در انجام بررسي هاي تخصصي مشخص شد مبالغ کسر شده، صرف خريد اينترنتي شارژ تلفن همراه شده که با پيگيري سرنخ هاي به دست آمده، متهم شناسايي و براي ارائه توضيحات به پليس فتا احضار شد.

سرهنگ کریمی در ادامه افزود : متهم در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و بیان داشت كه با سوء استفاده از اعتماد پدر خود و با در دست داشتن اطلاعات حساب وی، اقدام به برداشت به صورت غير مجاز از حساب و خرید شارژ تلفن همراه كرده است.

رییس پلیس فتا به شهروندان توصيه كرد رمز كارت خود را به صورت دوره اي تغيير دهيد و سعي كنيد از شماره هايي كه قابل حدس زدن هستند، نظير سال تولد، شماره شناسنامه يا اول يا آخر شماره تماس يا شماره ملي به عنوان رمز استفاده نكنيد، اگر مجبوريد كارت عابر بانك خود را به فرد ديگري بسپاريد، پس از اتمام كار رمز خود را عوض کنید، از يك رمز براي حساب هاي مختلف بانكي استفاده نكنيدو در آخر مراقب كارت عابر بانك خود باشيد و آن را در اختيار ديگران قرار ندهيد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، پسر ، پدر ، کاهبرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.