ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: به علت مصدومیت نتوانستم جز 12 نفر در لیست بازی های فیبا چلنج قرار بگیرم و در درجه اول سلامتیم مهم است.

زنگنه:سلامتیم در درجه اول برایم مهم استآرمان زنگنه در گفتگو با خبرنگارحوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اوایل هفته اول اردو، آسیب دیدگی که دراردو ایتالیا داشتم تشدید شد و از ناحیه پا مصدوم هستم. تصور می کردم که با فیزیوتراپی به بهبودی کامل می رسم و می توانم در بازی های فیبا چلنج بازی کنم اما تصورات من کاملا اشتباه بود و درمان من خیلی طول کشید و در حال حاضر روزی سه بار فیزیوتراپی می کنم.

زنگنه افزود:خیلی تلاش کردم به بازی ها برسم اما به علت مصدومیتم نشد و طبق صحبتی که با بائرمن و کادرفنی داشتیم قرار شد به خاطر سلامتی خودم و اینکه آسیب جدی تری نبینم در این بازی ها شرکت نکنم. اوایل برایم خیلی سخت بود که در این رقابت ها نباشم زیرا که آرزویم بود در تهران جلوی مردم  خودم بازی کنم.

 ملی پوش بسکتبال بیان کرد:نمیدانم دلیل اینکه هر سال قضیه مصدومیت  برای من پیش می آید چیست؟ولی خوب شرایط این است و باید با آن کنار آمد. در حال حاضر برای آلمان اقدام کردم تا در کلینیک آنجا به شرایط پایم رسیدگی کنم تا با بهبودی کامل به لیگ برسم. 
    
زنگنه در پایان درباره شرایط تیمش گفت: با چند تیم مذاکره کردم و شرایط مصدومیتم را برایشان توضیح دادم،در هفته آینده تکلیف تیم هم مشخص خواهد شد اما سلامتیم در درجه اول برایم مهم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار