ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: با تمام قدرت در مسابقات فیبا چلنج برابر حریفانمان ظاهر می شویم.

دورقی: با تمام قدرت در فیبا چانج حضور می یابیمعدنان دورقی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور یاشگاه خبرنگاران جوان:تمرینات بسکتبال  از 3 هفته پیش به طور منظم آغاز شده و بازیکنان با برنامه بائرمن پیش می روند و تیم بسیار جوان و با انگیزه ه شده و برای ما یک امتیاز مثبت است و تمام تلاشمان را می کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

ملی پوش بسکتبال افزود:حریفان ما با تیم جوانتری در  این رقابت ها حضور پیدا خواهند کردند، همه ی بازی ها برای ما دشوار  است اما با این تمرینات آمادگی کامل را پیدا می کنیم و با تمام قدرت برابر حریفانمان ظاهر می شویم.با تغیراتی که در تیم ایران انجام شده و با برنامه ای که بائرمن،سرمربی تیم ملی  تدارکات دیده است شرایط برای قهرمانی ایران کاملا فراهم است.

ترافیک بازیکنان زیاد بود

وی درباره حضورش در تیم دانشگاه آزاد بیان کرد:پیشنهادهای زیادی از تیم های مختلف داشتم اما شرایط تیم دانشگاه آزاد از سایر تیم ها بهتر بود و فکر می کنم می توانم در این تیم پیشرفت چشمگیری داشته باشم، دلیل قرارداد نبستنم با تیم پتروشیمی و نفت آبادان، ترافیک بازیکنان بوده و فکر میکنم اگر به این تیم یا تیم های دیگر  می رفتم تایم بازی کردنم کمتر می شد زیراکه بازی کردن و فعال بودن در تیم برای من حائزاهمیت است.

دورقی گفت: شرایط  تیم های لیگ ایران نسبت به سال گذشته تغییر کرده است  و تعداد تیم ها کمتر شده است. هرسال تیم هایی که به لیگ می ایند با مسائل زیادی از جمله مشکلات مالی رو به رو می شوند و شرایط به گونه ایی پیش می رود که منجر به منحل شدن تیم ها می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار