معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:ماده 27 مجوز واگذاری مجموعه های ورزشی را که سالها به دلیل عدم برخورداری از بودجه بصورت نیمه تمام باقی مانده اند ، به بخش خصوصی داده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ صابر گفت:این امکان را فراهم می کند تا این فضاها به سرعت و مشارکت بخش خصوصی تکمیل گردند.

وی گفت:در حال حاضر اعتبارات دولتی جوابگوی تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام استان در ورزش نیست و ماده 27 یک فرصت استثنایی برای افرادی است که شرایط و علاقه لازم برام سرمایه گذاری در ورزش را دارند.
رحیمی افزود:در این خصوص از شهرستان های استان خواسته ایم پروژه های قابل واگذاری خود را جهت طرح در کارگروه و واگذاری به بخش خصوصی را معرفی کنند.

وی گفت: مقرر شد 5 استخر سرپوشیده استان در شهرستان های هرسین،اسلام آبادغرب،صحنه،کنگاور و پاوه از طریق ماده 88 و 27 بصورت اجاره مدت دار به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی در پایان از بازدید اعضای کمیسون ماده 27 این اداره کل از اماکن ورزشی و رفاهی مجموعه ورزشی انقلاب خبر داد و گفت:در این بازدید ها نحوه نگهداری و بهره برداری از این اماکن مورد بررسی دقیق و کارشناسانه دقیق قرار گرفت.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.