طرح ایمن سازی تردد وانت بارها در راه های برون شهری استان در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس جانشین پلیس راه استان گفت: طرح ایمن سازی تردد وانت بارها در راه های برون شهری استان در حال اجرا است.

 سرهنگ دوم "مراد حیدری" اظهار داشت: با همکاری سه جانبه پلیس راه، سازمان حمل و نقل و پایانه ها و اتحادیه تاکسی بارهای استان، این طرح به صورت هفتگی در حال اجرا بوده و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: حدود 26 درصد سفرهای حمل کالا در جاده های برون شهری مربوط به وانت بارهاست و به تبع آن در وقوع بخشی از تصادفات نقش دارند که عواملی مانند عدم آشنایی رانندگان با مقررات حمل بار و نقص فنی خودرو ها در وقوع این تصادفات بی تاثیر نیست.

سرهنگ حیدری گفت: مجریان این طرح با هدف کاهش حوادث ناشی از علل ذکر شده، اقدام به نمایان سازی حضور وانت بارها در جاده ها با نصب برچسب شبرنگ برای تردد های شبانه می کنند و در کلاس های برگزار شده مقررات حمل و ایمنی بار را به رانندگان آموزش می دهند.

جانشین پلیس راه استان به تمام رانندگان وانت بارها توصیه کرد: قبل از هرگونه حادثه و گرفتاری شخصاٌ به دنبال آموزش و فراگیری مقررات حرفه ای شغل خود باشند و نسبت به رفع نواقص فنی خودرو خود که ممکن است حادثه ای را رقم بزند اقدام کنند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، ایمن ، وانت بار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.