سرمربی تیم ملی کاتا بانوان گفت: دعوت برای حضور در سمینار امارات به عنوان نخستین مربی زن ایرانی باعث افتخار است و امیدوارم بتوانم حفظ آبرو کنم.

ارباب: امیدوارم بتوانم حفظ آبرو کنم / تاریخ سمینار پس از مشورت با فدراسیون اعلام می شودفرحناز ارباب سرمربی تیم ملی کاتا بانوان کشور در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دعوت کشور امارات از وی برای حضور در سمینار کاراته در این کشور، بیان داشت:باعث افتخارم است که برای نخستین بار در تاریخ کاراته بانوان کشور به عنوان یک مربی ایرانی برای برگزاری سمینار کاراته در امارات دعوت شدم و امیدوارم به لطف خداوند بتوانم حفظ آبرو کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانم به عنوان نماینده کشورم آنچه که لیاقت ایران عزیز است را انجام دهم و ثابت کنم که مربیان زن ایرانی نیز می توانند در عرصه های بین المللی فعالیت کنند.

ارباب در خصوص زمان برگزاری این سمینار تصریح کرد:با توجه به حجم کاری ام و حضورم در اردوهای تیم ملی و همچنین نظارت بر مسابقات نوجوانان ، جوانان و امید ، فدراسیون کشور امارات زمان برگزاری این سمینار به عهده خودم گذاشته اند ولی من هنوز به صورت قطعی به آنها پاسخ نداده ام.

وی افزود: درباره زمان برگزاری سمینار با کسب اجازه و مشورت با فدراسیون عمل خواهم کرد تا ان شااله با اردوهای تیم ملی تداخل نداشته باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار