به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،خسرو ممبینی، دبیرکل سمینار روابط عمومی خوزستان مهمترین هدف برگزاری سمینار را ارتقای سطح آگاهی روابط عمومی سازمان ها در خصوص اعتمادسازی و ایجاد حس همکاری و همیاری دانست و گفت: توانمندسازی مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه روابط عمومی در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمان ها و نمایش آخرین دستاوردها و توانمندی های سازمان ها، شرکت ها و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی از دیگر اهداف برگزاری این سمینار تخصصی است.
وی با اشاره به محورهای شش گانه سمینار روابط عمومی خوزستان افزود: محورهای سمینار با توجه به عنوان آن شامل بررسی و تبیین سرمایه های اجتماعی و تاثیر آن بر کارکرد روابط عمومی ها، سرمایه اجتماعی به عنوان محصول نهایی روابط عمومی، نقش روابط عمومی ها در مسئولیت اجتماعی و تاثیر نقد سالم و سازنده در ارتقای کارکرد روابط عمومی است.
دبیرکل سمینار روابط عمومی خوزستان، کارکرد روابط عمومی ها در کاهش آسیب ها با افزایش سرمایه های اجتماعی و بهبود کارکرد روابط عمومی با افزایش اعتماد و مشارکت عمومی را از دیگر محورهای این سمینار برشمرد.
ممبینی در مورد مخاطبان و جامعه هدف سمینار گفت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان ها، مدیران و کارشناسان بازاریابی، تبلیغات و بازرگانی سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و تمام علاقه مندان به حوزه روابط عمومی، ارتباطات، خبررسانی و بازاریابی هستند.
وی در مورد چگونگی برگزاری سمینار روابط عمومی افزود: یکی از برنامه های اصلی سمینار برگزاری کارگاه های تخصصی است. ارائه مقالات علمی و پژوهشی توسط محققان روابط عمومی و همچنین برگزاری نمایشگاه توانمندی ها، خدمات، تجهیزات و فناوری های تبلیغاتی و اطلاع رسانی از دیگر برنامه های سمینارروابط عمومی و سرمایه های اجتماعی است.
انتهای پیام/م