افزایش نگرانی ها در خصوص عرضه مازاد نفت در بازارهای جهانی، بهای طلای سیاه را کاهش داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، به دنبال افزایش نگرانی ها در خصوص عرضه مازاد نفت، بهای طلای سیاه امروز در بازارهای آسیا با کاهش همراه بود.

بهای نفت خام برنت تحویل نوامبر با 18 سنت کاهش به 46 دلار و 65 سنت در هر بشکه رسید. بهای این نفت روز جمعه به دنبال انتشار گزارش اشتغالزایی ضعیف آمریکا و سقوط ارزش دلار، 1 دلار و 38 سنت افزایش یافته بود.

بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت تحویل اکتبر با 18 سنت کاهش به 44 دلار و 26 سنت در هر بشکه رسید. بهای این نفت روز جمعه با 1 دلار و 28 سنت افزایش همراه بود.

بهای نفت خام برنت اواخر ماه اوت به دنبال انتشار اخباری در خصوص برگزاری نشست غیررسمی اوپک و فریز کردن تولید نفت، به بالای 50 دلار در هر بشکه رسیده بود؛ اما از آن زمان به بعد بهای نفت با کاهش همراه بوده است.

خبرگزاری رویترز همچنین در مطلبی به بهای طلا اشاره کرد. به دنبال انتشار گزارش ضعیف اشتغالزایی آمریکا و کمرنگ شدن احتمال افزایش نرخ بهره بوسیله بانک فدرال رزرو آمریکا در ماه سپتامبر، بهای طلا ثابت ماند. 

بهای هر اونس طلای موسوم به اسپات همچنان 1323.64 دلار معامله شد؛ اما طلا روز جمعه با 0.9 درصد افزایش همراه بود. بهای هر اونس طلای آمریکا نیز همچنان ثابت ماند و 1327.40 دلار معامله شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار