بازیکن سابق آرسنال عنوان کرده است که فلسفه آرسن ونگر این است که نسبت به تیم های منچستر سیتی و منچستر یونایتد پول کمتری را خرج کند.

پیرس : فلسفه ونگر این است که از منچستر سیتی و یونایتد کمتر خرج کندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از د سان،‌رابرت پیرس هافبک سابق توپچی های لندنی عنوان کرده است که آرسنال تیم خوبی دارد اما برای قهرمان شدن در لیگ جزیره باید بیش از این تلاش کند زیرا حریفان این تیم خرید های گران قیمتی را انجام داده اند. وی به حمایت از آرسن ونگر در فصل نقل و انتقالات پرداخته است و بیان کرده که به او و تیمش ایمان دارد.

پیرس در این خصوص بیان کرده است :‌"‌ من به این آرسنال،‌بازیکنانش و آرسن ونگر اعتقاد و ایمان دارم. می دانم که بسیاری از هواداران از عملکرد آرسنال در فصل نقل و انتقالات انتقاد کرده اند ،‌اما فلسفه ونگر این است که نسبت به حریفانش یعنی منچستر سیتی ، منچستر یونایتد یا چلسی پول کمتری را خرج کند. به نظر  من آرسنال تیم با کیفیتی دارد. گاهی اوقات با این تیم تمرین می کنم و شاهد عملکرد بسیار خوب بازیکنان این تیم هستم. آرسنال اب مقدار کمی شانس و تلاش بسیار زیاد یم تواند در رده های بالایی لیگ جزیره جای بگیرد."
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار