داوری آثار رسیده به دومین جشنواره ملی عکس قاب فیروزه‌ای با حضور اعضای هیات داوری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران، با هدف ثبت نگاهی نو و فارغ از کلیشه‌های مرسوم به موضوع جمکران و انتظار، دومین جشنواره ملی عکس قاب فیروزه‌ای را برگزار کرد.

 این جشنواره در یک بخش و با موضوع «مسجد مقدس جمکران، میعاد منتظران» برگزار شد، که عموم علاقمندان این فرصت را داشتند تا تمام عکس‏هایی که به صورت خاص به نمایش عظمت مسجد مقدس جمکران، نیایش زائران و به طور ویژه گردهمایی عظیم شیعیان در شب و روز نیمه شعبان ثبت کرده بودند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در این جشنواره هزار 241 قطعه عکس از 150 عکاس به دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس قاب فیروزه‌ای ارسال شد که در مرحله نخست داوری، 84 قطعه عکس و با انتخاب هیات داوران 43 عکس به بخش نمایشگاه این جشنواره راه یافت.

در نهایت از مجموعه آثار راه یافته به نمایشگاه، هیات داوران 10 اثر را شایسته تقدیر شناخت و 2 رتبه برتر و 2 رتبه سوم مشترک را به عنوان برگزیدگان منتخب این جشنواره معرفی کرد.

دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس قاب فیروزه‌ای در نظر دارد نمایشگاهی از آثار منتخب، اختتامیه و کارگاهی را در این زمینه برگزار کند که زمان برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار