افتخاری در حالی هرگونه دخالتی در امور داخلی فوتسال را رد می کند که تمام نامه‌های این کمیته را امضا می‌کند.

افتخاری پشت پرده کمیته فو‌تسالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افتخاری مدتی پیش از ریاست کمیته فوتسا‌ل کناره‌گیری کرد تا کارنامه مدیریتی خود را در باشگاه استقلال پربار کند در همین راستا  کفاشیان در کمیته فوتسال جانشین افتخاری شد تا فو‌تسال را به سر منزل مقصود برساند.

از راهروهای ساختمان کمیته فوتسا‌ل این خبر به بیرون درز کرده است که کفاشیان رئیس دو ‌شغله نامه‌های کمیته فو‌تسال را امضا نمی‌کند و هنوز هم افتخاری بر امور مسلط است.

با توجه به کارنامه مدیریتی افتخاری در فوتسال، زمانی که وی ریاست کمیته فو‌تسال را بر عهده داشت کار مفیدی برای این رشته ورزشی انجام نداد تا بسیاری به مدیریت مرد همیشه خارج از دسترس فوتسال معترض باشند اما حالا هم که از فو‌تسال کنار رفته است همچنان دوست دارد که در مسائل این رشته ورزشی دخالت کند.

جلسه هیات رئیسه کمیته فو‌تسال در حالی امروز برگزار شد که افتخاری هم در این جلسه حضور یافت.

حال این سوال پیش می‌آید که افتخاری بدون سمت در جلسه هیات رئیسه فوتبال به چه منظور شرکت کرده است، البته صرف نظر از تعارفات و دلتنگی‌ها برای فوتسال‌، حضور رئیس پیشین کمیته با آن سابقه درخشان مدیریت در فوتسال‌ بی دلیل است زیرا کنمیته فوتسال در زمان مدیریت افتخاری از نبودن های این شخص در اتاق ریاست زجر کشید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار