دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: هیچ پیست استاندارد دیگری به جز آزادی در ایران وجود ندارد تا ملی پوشان بتوانند تمرینات خود را در آن پیگیری کنند.

اصغر خالقی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کشور اظهار کرد: طبق برنامه لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کشور در فاصله یک هفته مانده به کاپ قهرمانی آسیا برگزار شد چرا که دوچرخه سواران ما قرار است هفته آینده در مسابقات هندوستان شرکت کنند. نفرات برتر لیگ به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

وی افزود: لیگ دوچرخه سواری با شرکت 12 تیم و تمام ملی پوشان برگزار شد به همین دلیل رقابت ها به خصوص در ماده های 200 متر، یک کیلومتر و کایرین سطح بالایی داشت.

خالقی درباره پایین بودن مبلغ قرارداد دوچرخه سواران ملی پوش، گفت: فدراسیون هیچ دخالتی در این موضوع ندارد چرا که ملی پوشان دوچرخه سواری با باشگاه ها قرارداد می بندند. بیشتر باشگاه ها هم علاقه مند به شرکت در مسابقات جاده هستند و به همین دلیل قرارداد ملی پوشان بخش جاده از دوچرخه سواران پیست بالاتر است.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری درمورد کیفیت نه چندان مطلوب پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی اظهار کرد: برای ترمیم این پیست مشکلات زیادی داریم چرا که به جز پیست آزادی هیچ پیست استاندارد دیگری در ایران وجود ندارد تا ملی پوشان بتوانند تمرینات خود را در آن پیگیری کنند. ناچار هستیم با این وضعیت ادامه دهیم تا پیست های شهرستان های دیگر آماده بهره برداری شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار