دوچرخه سوار ملی پوش کشورمان گفت: مسابقات قهرمانی جهان در پیست چوبی برگزار می شود اما در کشور ما چنین پیستی وجود ندارد.

محمد دانشور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات لیگ دوچرخه سواری اظهار کرد: به دلیل حضور تمام ملی پوشان و قهرمانان کشور در این مسابقات سطح رقابت ها از کیفیت بالایی برخوردار بود.

وی در خصوص رقیبانش در این مسابقات گفت: تمام دوچرخه سواران با آمادگی بالا در این مسابقات شرکت کرده بودند. امیدوارم برگزاری این رقابت ها سبب شود تا تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیانتایج خوبی را کسب کند.

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان درباره بحث قرارداد دوچرخه سواران در این رقابت ها تصریح کرد: با وجود اینکه دوچرخه سواری جزو رشته های مدال اور محسوب می شود اما متاسفانه  ورزشکاران این رشته در آمد بالایی ندارند.

دانشور در خصوص وضعیت نامناسب پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی بیان کرد: پیست مجموعه ورزشی ازادی قدیمی است و همین عامل سبب می شود تا دوچرخه سواران با اسیب دیدگی های در ستون فقرات و کمر مواجه شوند، در ایران تنها سه پیست دوچرخه سواری وجود دارد اما هیچ یک از آنها پیست چوبی نیستند در حالی که رقابت های قهرمانی در این نوع از پیست ها برگزار می شود.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون در پایان خاطر نشان کرد: پیست چوبی ساری تاکنون به مرحله بهره برداری نرسیده و امیدوارم این پیست هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار