به گزارش
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از
ایلام؛ مدیرکل دفتر بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام اعلام کرد: سامانه تلفنی سامد 111 از قابلیت ارتباط زنده (آنلاین) و غیر زنده (آفلاین) برخوردار است.
علی رشیدی گفت: در ساعات اداری تماس گیرندگان به انتخاب خود می توانند با کارشناسان سامانه گفت و گو کرده و ضمن بهره مندی از امکان مشورتی آنها با طرح نکات مورد نظر خود و دریافت کد پیگیری امکان دنبال کردن موضوع مورد نظر را نیز دارند.
وی افزود: همچنین در روش آفلاین در ساعات اداری و غیر اداری امکان ضبط مطلب تماس گیرندگان به جهت پیگیری و رسیدگی آنها در اسرع وقت در این مرکز وجود دارد.
وی تاکید کرد: کاربرهای پاسخگوی مردم در سامانه تلفنی 111 با فرا گرفتن آموزش های تخصصی در حیطه های مختلف ارتباطی و محتوایی و نیز اشراف به شرح وظایف و عملکرد دستگاه های اجرایی کشور، مشاورانی مناسب برای راهنمایی مردم در جهت پیگیری مطالب مورد نظر هستند.
مدیرکل دفتر بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلاماظهار کرد: آحاد مردم در هر جای کشور می توانند ایده ها، دغدغه ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود را از این طریق به مسئولان مرتبط دولتی ارائه و پیگیری کنند.
رشیدی گفت: به منظور نظم دهی به انبوه تماس های تلفنی با سامانه تلفنی 111 تماس گیرندگان در جریان مکالمه کد ملی خود را قرائت می کنند که توسط سامانه ثبت و ضبط می شود.
وی افزود: تماس گیرندگان پس از بیان موضوع با کارشناس سامانه می توانند کد پیگیری دریافت و مدتی بعد به تناسب زمانی موضوع طرح شده پاسخ دستگاه مربوطه را دریافت کنند.
وی اضافه کرد: این سامانه از سال 89 با 14 کاربر که همگی آنها کارشناس هستند راه اندازی شده و بطور میانگین روزانه به 80 تماس گیرنده از طریق تلفن پاسخگو است.
انتهای پیام/