روز نخست از مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا در حالی آغاز می‌شود که تیم بانک سرمایه باید به مصاف چین برود.

دختران بانک سرمایه فردا به مصاف چین می‌روندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، با برگزاری 12 دیدار در قالب 3 روز به کار خود پایان داد و 8 تیم جواز حضور در مرحله دوم این مسابقات را کسب کردند.

در حالی که 4 تیم حذف شده برای عناوین نهم تا دوازدهمی این مسابقات با هم رقابت خواهند کرد، 8 تیم راه یافته به مرحله دوم در قالب دو گروه 4 تیمی بار دیگر به صورت دوره‌ای با هم مسابقه خواهند داد. 

بر اساس برنامه مسابقات 8 تیم ایران، چین، چین تایپه، تایلند، ویتنام، فیلیپین ، ژاپن و قزاقستان به جمع 8 تیم برتر راه پیدا کردند و در دو گروه E  و F  به رقابت با هم می‌پردازند.

 گروه E  شامل تیم‌های ان ای سی ژاپن، آلتای قزاقستان، پست بانک ویتنام و فوتون فیلیپین است و در گروه F تیم‌های بانکوک گلس تایلند، بانک سرمایه ایران، تی گراند چین تایپه و بایا ارمی چین حضور دارند.

تیم والیبال بانک سرمایه ایران که به عنوان تیم دوم گروه ‌ B  راهی 8 تیم برتر مسابقات شده است فردا در سومین دیدار خود باید به مصاف تیم بایا ارمی چینی برود که تیم نخست گروه D  شد و به مرحله بعد راه پیدا کرد.

برنامه روز چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا به شرح زیر است:

کوآی تسینگ هنگ گنگ –  جاکارتا الکتریک اندونزی : ساعت 9:30 (6 صبح به وقت ایران)

پست بانک ویتنام – آلتای قزاقستان : ساعت11:30 ( 8 صبح به وقت ایران)

ایران – چین : 13:30 ( 10 صبح به وقت ایران)

ژاپن – فیلیپین : 16 (12:30 به وقت ایران)

تایلند – چین تایپه : 18:30 (15 به وقت ایران)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار