تیم ملی والیبال بانوان ایران نخستین دیدار خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی کنفدراسیون زنان آسیا را مقابل تیم ملی میزبان برگزار خواهد کرد.

میزبان نخستین حریف دختران والیبال ایران در AVC کاپبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های قهرمانی کنفدراسیون والیبال زنان آسیا، فردا آغاز خواهد شد و دختران والیبال ایران در نخستین دیدار خود از ساعت 18 به وقت ایران و 20:30 به وقت محلی به مصاف تیم ملی والیبال ویتنام که میزبانی مسابقات را بر عهده دارد خواهد رفت.

در روز نخست این دیدار 4 دیدار ( 2 دیدار در هر گروه) برگزار خواهد شد. در گروه A  این مسابقات تیم‌های ویتنام، ایران، چین تایپه و تایلند با هم رقابت خواهند کرد و در گروه B، 4 تیم چین، کره جنوبی، قزاقستان و ژاپن با هم دیدار می‌کنند.

**برنامه روز نخست رقابت‌های قهرمانی کنفدراسیون زنان آسیا به شرح زیر است:
قزاقستان – ژاپن : 12 (9:30 به وقت ایران)
چین تایپه – تایلند : 14:30 (12 به وقت ایران)
کره جنوبی – چین : 17 (14:30 به وقت ایران)
ایران – ویتنام : 20:30 (18 به وقت ایران)

پنجمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی کنفدراسیون زنان از آسیا، از فردا با حضور 8 تیم به میزبانی ویتنام آغاز می‌شود و تا 30 شهریور ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال بانوان ایران با هدایت مایدا چیچیچ در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده است. دختران والیبال ایران چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند. تیم ملی بانوان والیبال ایران پیش از این به عناوین هشتم و هفتمی این مسابقات دست پیدا کرده‌اند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار