دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش از توجه بیشتر به نحوه گزینش مشمولان ماده 28 در دوره جدید خبر داد.

مهدی نوید ادهم  دبیر کل شورای عالی آموزش  و پرورش در گفت وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص روند گزینش مشمولان ماده 28 گفت: دانشگاه فرهنگیان مسئول اصلی تامین و تربیت نیروی انسانی آموزش و پرورش است لذا از دو طریق نسبت به این امر آموزش‌های لازم را ارائه می دهد و آموزش مشمولان ماده 28 نیز جزئی از این برنامه به شمار می رود.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان بخشی از آموزش‌های خود  را برای فارغ التحصیلان رشته های مختلف و طی بازه زمانی یک الی دو ساله ارائه می دهد در واقع این آموزش‌ها به تبیین مهارت‌های حرفه ای معلمان اختصاص می یابد.

وی عنوان کرد: برای سال آینده دقت بیشتری نسبت به گزینش افراد انجام می شود تا افرادی با صلاحیت بالا در حرفه معلمی مشغول به کار شوند.

نوید ادهم عنوان کرد: ماده28 که ویژه چنین افرادی در نظر گرفته شده به تایید هیات امنای دانشگاه رسیده و این روند کاملا در چارچوب و مورد رضایت بوده است.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه قانون ویژه این افراد مشکلی نداشته گفت: چنانچه مشکلی وجود داشته باشد مربوط به اجرای ضوابط است.

نوید ادهم با اشاره به اینکه نسبت به اجرای ضوابط برای افراد مشمول ماده 28 برنامه ریزی هایی انجام شده تا مورد ارزیابی قرار گیرند اظهار داشت: چنانچه مشکلی در روند اجرا وجود داشته باشد برای جبران آن چاره اندیشی می شود.

نوید ادهم یادآور شد: گزینش برای دوره بعدی مشمولان دوره 28 مبتنی بر ویژگی های شخصیتی اعتقادی و اخلاقی مشمولان بوده تا  افراد با شایستگی های بیشتر مشغول به کار شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار