رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در یک ساله باقی مانده شورا تلاش کنیم با خویشتن داری یکدیگر را تحمل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در تهران در دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران  اظهارداشت: در سال‌های گذشته در نظام فنی و اجرایی کارهای ارزشمندی انجام شده است و باید اینگونه اقدامات ادامه دار باشد. 
 
وی به گزارش شورایاری‌های مناطق 22 گانه اشاره کرد و گفت: گزارش شورایاری‌های مناطق باید بر اساس یک فرمت خاص به شورا ارائه شود چرا که این مورد می‌تواند تأثیر گذارتر باشد. 
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به پیام حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص حج، گفت: بی حرمتی های زیادی به حجاج ایرانی شده چرا که سال گذشته بسیاری از حجاج ایرانی به دلیل بی تدبیری آل سعود جان خود را از دست دادند. 
 
دنیامالی با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه روز گذشته در خصوص املاک واگذار شده در شهرداری تهران اظهاراتی داشته است، گفت: بدون تردید صحبت‌های مقام مسئول شفاف بوده و نشان می‌دهد که این موضوعات پیش آمده در پی مطالبه مردم و نظام است و باید به آن رسیدگی شود. 
 
وی اضافه کرد: باید موضوعات مطرح شده بدون تشنج و درگیری مورد بررسی قرار گیرد. 
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید اجازه دهیم که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی را متهم به چپاول کنند، تصریح کرد: معتقدم این کار یک گناه نابخشودنی است و نباید اجازه این کار را به آنها دهیم. 
 
دنیا مالی با تأکید بر اینکه در حال حاضر بخشی از اطلاعات را شهرداری تهران به سازمان بازرسی ارجاع داده است، گفت: باید در خصوص این موضوع خویشتن داری کنیم و  در یک سال باقی مانده شورا با خویشتن داری یکدیگر را تحمل کنیم. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار