نشست استان‌های منتخب اقتصاد مقاومتی با حضور رحمانی فضلی برگزار شد.

به گزارش حوزه وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راهکارهای ایجاد سهولت در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به استان‌های کشور در نشستی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بررسی شد.

در این نشست، استانداران استان‌های منتخب اقتصاد مقاومتی، قائم مقام بانک مرکزی، رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، معاونان وزراتخانه‌های کشور، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی، در اولویت اصلی برنامه‌های وزارت کشور در سال 1396 قرارگرفته و اغلب برنامه‌های وزیر کشور و سفرهای استانی وی با این رویکرد دنبال می‌شود.

همچنین استان‌های کرمان، لرستان و آذربایجان شرقی به عنوان استان‌های پایلوت در اجرای اقصاد مقاومتی انتخاب شده‌اند و وزیر کشور نیز به عنوان جانشین معاون اول رییس‌جمهوری و فرمانده ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی در این استان‌ها منصوب شده است که به طور ماهانه به این ‌استان‌ها سفر و مسایل و مشکلات آنان را بررسی می‌کند.

افزودنی است؛ پس از موفقیت وزارت کشور در روند اجرای اقتصاد مقاومتی در سه استان کشور، معاون اول رییس جمهوری برای سایر استان‌ها نیز یک وزیر معین انتخاب کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار