نمایندگان یونیسف به منظور بررسی وضعیت دانش آموزان افغانستانی مقیم گرگان به استان گلستان سفر کردند.

سفر نمایندگان سازمان یونیسف به استان گلستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، به‌دنبال سفر نماینده یونیسف به گلستان مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: هدف این تیم از سفر به استان بررسی وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل و بازدید از مدرسه ویژه دانش‌آموزان افغانستانی مقیم شهرستان گرگان، هم‌چنین بازدید از جمعیت امداد دانشجویی امیرالمومنین(ع) که وظیفه سوادآموزی و خدمات کمک آموزشی به کودکان بازمانده از تحصیل در گرگان را ارائه می‌کنند بود که بحمدالله ارزیابی بعمل آمده بسیار مثبت اعلام شد.

«مهدی دهرویه» ادامه داد: در این ملاقات کوشیدیم تا ضمن معرفی و ارائه خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های متمادی به دانش آموزان اتباع، نیاز به کمک و حمایت بیشتر سازمان‌های بین‌المللی از جمله یونیسف را به اطلاع مسئولان مربوطه برسانیم.

همچنین خانم «سارا یاسان» ضمن بازدید از روند آموزش در مدرسه مهربانی پارس بعد از نشست با مشاورین روانشناس و مددکاران اجتماعی مدرسه، از نمایشگاه آثار دانش‌آموزان خارجی که با شرکت در کلاس‌های فوق برنامه کار با چرم، سوخت‌نگاری، بافندگی، نقاشی و ... تهیه شده بود بازدید کرد.

ایسنا نوشت: خانم یاسان در ادامه دیداری با مسئولان جمعیت خیریه امداد دانشجویی امام علی داشته و ضمن بازدید از کلاس‌ها از خدمات ارزنده این جمعیت به کودکان بازمانده از تحصیل تقدیر و تشکر و اظهار کرد: تعامل بین اداره‌کل امور اتباع در گلستان با سازمان‌های خیریه و مردم نهاد در خدمت‌رسانی به پناهندگان در میان استان‌های کشور ایران مثال‌زدنی و بی‌نظیر است و ما امیدواریم بتوانیم با توجه به اهداف تعیین شده برای یونیسف همکاری بیشتری با مسئولان استان گلستان برای حمایت بهتر و بیشتر به پناهندگان داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار