ارومیه؛

مهار حریق در مناطق آزاد شکار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تکاب حریق در مناطق آزاد شکار تکاب با همیاری نیروهای یگان حفاظت محیط زیست, یگان حفاظت منابع طبیعی و یگان آتش نشانی تکاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،   صادقیان در این خصوص گفت : در اجرای برنامه از پیش تعیین شده جهت انجام گشت وکنترل در زیستگاه های حوزه استحفاظی تکاب مامورین یگان حفاظت محیط تکاب جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی در امر شکار و صید اعزام شده بودند, متوجه حریق و دود فراوان ناشی از آتش سوزی شدند که بلافاصله خود را به محل مذکور رساندند و همراه با نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و نیروهای یگان آتش نشانی , مشغول مهار اطفاء حریق که به کوههای اطراف سرایت کرده و گسترش یافته بود شدند .

در این حادثه , خسارات چشم گیری به درختان میوه و پوشش گیاهی منطقه وارد شد که خوشبختانه با اقدام به موقع در مهار اطفاء حریق , از خسارات بیشتر , جلوگیری شد .

صادقیان افزود : نیروهای یگان حفاظت محیط زیست تکاب با آمادگی کامل و حضور فیزیکی در مناطق, از زیستگاههای حوزه استحفاظی شهرستان حفاظت می نمایند .و تمام توان خود را برای حفظ ذخایر زیستی به کار می گیرند .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.