قاضی پور با اشاره به این مطلب گفت:کسی که می خواهد کار کند باید از یک سری اصول دفاع کند و در این راه باید معیار داشته باشد و معیار ما خدمت به مردم و نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست دورهمی با خبرنگاران استان که در محل هتل آریای ارومیه برگزارشد گفت: علامه جعفری و شهید باکری بعنوان دو چهره شاخص آذربایجانی بهترین الگوی زندگانی مردم و جوانان هستند و ائمه و مبانی دینی و اصول و عقاید ما قابل معامله نیستند.


پیگیر اوضاع قشر محروم و مستضعف جامعه و کارگران هستم

هشدار قاضی پور نسبت به افزایش تعداد بازماندگان از تحصیل در کشور: و استان

بر اساس آمار 15 شهریورماه تعداد فرزندان بین 6 تا 18 سال در ارومیه 201 هزار و 167 نفر است که از این تعداد فقط حدود 160 هزار نفر برای حضور در مدرسه ثبت نام کرده اند.

این یعنی بازماندن 40 هزار نفر از تحصیل! و مسئولین باید رسیدگی کنند.

قاضی پور گفت : ما تابع قانون هستیم اما زبان و فرهنگ و نژاد ما خط قرمز ماست و به هیچ کس اجازه توهین نمی دهیم و ایران بزرگ از قومیت های بزرگ و کوچکی تشکیل شده است و من به عنوان نماینده مردم خود را خادم همه مردم می دانم.

وی خاطرنشان ساخت : من از نمایندگی ام می گذرم اما از غیرت ام و غرور مردانگی ام نمی گذرم و مردم به من رای داده اند که مدافع میهن و رهبر و مردم و آذربایجان باشم.


پیگیر اوضاع قشر محروم و مستضعف جامعه و کارگران هستم

نماینده مردم ارومیه گفت : دفتر ما دفتر مستضعفان است و نزدیک به هزار نفر هر پنجشنبه به دفتر ما مراجعه می کنند و ما در آنجا بعنوان ضربه گیر نظام فعالیت داریم.

وی در پایان افزود : می خواهند میان من و خبرنگاران فاصله بیاندازند اما نمی توانند چون ما ید واحده ایم چرا وقتی پیگیر امورات خبرنگاران بودم کسی نامم را نیاورد اما وقتی بخاطر توهین یک فرد برخورد کرده ام همه علیه من شده اند.

پیگیر اوضاع قشر محروم و مستضعف جامعه و کارگران هستم


نماینده مردم ارومیه گفت : روزی که آن خبرنگار با من مصاحبه می کرد یقینا شما بدتر از من با او رفتار می کردید و قرار نیست کسی خبرنگار باشد اما به ارزش های یک قوم توهین کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
جامعه خبر نگاران باید شکایت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
چه روزگاری شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
خبر نگاران اشتباه کردن رفتن اونجا