نشست خبری سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) برگزار شد.

باران چشمه: هدفمان قهرمانی در مسابقات والیبال سیزم استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان باران چشمه در اين نشست گفت: حضور ما درچند سال گذشته در سیزم آسیا جدی و پررنگ بوده است و در همین راستا میزبانی رویدادهای مختلف سیزم مثل والیبال در سال 91 کشتی در سال 92 و تکواندو در سال 93 را قبول کرده‌ایم. سیزم برگزار کننده 35 رشته مختلف ورزشی در طول سال است. میزبانی مسابقات والیبال نیز با همکاری ارگان‌های مختلف از جمله فدراسیون والیبال و وزارت دفاع به ایران سپرده شد. امیدوارم شاهد برگزاری مسابقات خوبی با حضور تیم‌های صاحب‌نام جهان باشیم.
وی ادامه داد خوشبختانه امکانات خوبی از نظر استقرار، تردد، تغذیه و شرایط فنی برای تیم ایران مهیا شده است. تمام تلاش خودمان را کردیم تا تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم. کادر فنی نیز از خانواده نیروهای مسلح است. هدف ما این است که به مدال طلا و عنوان قهرمانی برسیم.
رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح افزود حضور تیم‌های مختلف در تمام رشته‌های ورزشی سیزم به غیر از فوتبال، بسکتبال، هندبال و والیبال کاملاً آزاد است ولی در این 4 رشته حضور تیم‌ها با توجه به رنکینگ جهانی آنها خواهد بود. برای مثال به بسکتبال ایران در سال گذشته اجازه حضور در مسابقات را ندادند. در مورد حضور تیم‌ها در مسابقات والیبال نیز دبیرخانه سیزم تصمیم گیرنده نهایی است و ما نقشی در انتخاب تیم‌ها نداشتیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار