تبریز؛

تغییر نگرش های غیر علمی در رفع موانع و مشکلات کشور

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کشور استفاده از روش های غیرعلمی و غیر کارشناسی است و رفع آن نیازمند تغییر نگرش ها و دیدگاه هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی،در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان که با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تاکید بر انجام کارها به صورت علمی و کارشناسی گفت:مشکلات را می توانیم با قدرت و استفاده از تجربیات حل کنیم.

پزشکیان تاکید کرد: ضروری است جایی که اطلاعات کافی نداریم با جسارت بگوییم نمی دانیم و از کسانی که می دانند بخواهیم راه درست را به ما نشان دهند.

وی با اشاره به معضل اعتیاد به عنوان یکی از مسایل و معضلات کشور اظهار کرد: اعتیاد بازار عرضه و تقاضاست و کشورهایی که عرضه کننده مواد مخدرند در واقع بر امور خود کنترل، مدیریت و نظارت دارند و در آن کشورها ضمن اینکه برای معتاد متجاهر و خرده فروشی مکان های مخصوص وجود دارد با عرضه کننده قاچاق هم به شدت برخورد می شود و در نهایت کسانی که تحت کنترل هستند اصلاح می شوند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای همه مشکلات راه حل وجود دارد و باید راه حل های علمی برای حل مشکلات کشور استفاده شود، تاکید کرد: باید مسئولان درد مردم را با تمام وجود احساس و برای احصا آن تلاش کنند.

پزشکیان با اشاره به مطلبی که در یکی از خبرگزاری ها در خصوص جمله نمی دانم وی منعکس شده گفت: متاسفانه در گذشته افراد ناآگاه در هر موضوعی که از آن ها سوال شده نظرات غیر کارشناسی داده اند و این موضوع که باید به همه مطالب پاسخی داشت به یک فرهنگ تبدیل شده است.

وی افزود: متاسفم براینکه برخی ندانسته از موضوعات ابراز عقیده می کنند و وقتی با جسارت ابراز می کنیم نمی دانیم زیر سوال می رویم که باید این فرهنگ تغییر کند.

سلمان خدادادی نماینده ملکان، علی رستمیان نماینده دلفان ، سلسله، سهیلا جلودارزاده نماینده تهران، جلیل مختار نماینده آبادان، ناهید تاج الدین نماینده اصفهان، روح الله بابایی صالح نماینده بوئین زهرا، مسعود رضایی نماینده شیراز، حسن لطفی نماینده رزن، سیدحمزه امینی نماینده هشترود، محمدرضا بادامچی نماینده تهران، احمد بیگدلی نماینده خدابنده، رسول خضری نماینده پیرانشهر، خدیجه ربیعی فرادنبه نماینده بروجن، علی ساری نماینده اهواز، زهرا ساعی نماینده تبریز، رضا شیران خراسانی نماینده مشهد، عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان، علیرضا محجوب نماینده تهران، سمیه محمودی نماینده سمیرم سفلی ، شهرضا، محمد وحدتی نماینده بستان آباد، شکور پورحسین شقلان نماینده بیله سوار ، پارس آباد، علی کرد نماینده خاش و عباس گودرزی نماینده بروجرد، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس را تشکیل می دهند.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای سفر سه روزه در تبریز به سر می برند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.