شیراز؛

تجلیل از خادمان شهدا در فارس

در مراسمی با حضور 600 نفر از خادمین شهدا از 47 خدمتگزار سفرهای راهیان نور استان فارس تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج ر این مراسم گفت: ایثار، شهادت، شجاعت و از خودگذشتگی در دفاع مقدس ما بروز کرده که باید به نسل های دیگر منتقل شود.
سردار سلیمانی با اشاره بر اینکه بیش از 162 شبکه ماهواره ای علیه انقلاب و دفاع مقدس فعالیت دارد افزود: راهیان نور بستری مقابل این تهاجم های فرهنگی است.
فرمانده سپاه آیت الله اسدالله ایمانی اه فجر استان فارس ادامه داد :در شرایطی که دشمن با تمام توان در بحث جنگ نرم وارد شده، راهیان نور امکانی موثر برای مقابله با توطئه دشمن و ارتقای معنویت و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فراهم است.
سردار هاشم غیاثی بیان کرد: تربیت نیروهای انقلابی یکی از رسالت ‌های حرکت خادمان شهدا و راهیان است و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده است استکبار راه به جایی نمی رسد.
وی با بیان اینکه پارسال بیش از 82 هزار نفر از استان فارس به اردوی راهیان نور اعزام شدند که از این تعداد 35 هزار دانش آموز و مابقی دانشجو و اقشار مختلف مردم بودند، تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از 90 هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار