از وضعیت بازار گوشت در آستانه عید قربان تا معافیت مالیاتی خوش حساب ها و فروش شکلات واردات با برند صد هزار تومانی از اخبار مهم اقتصادی امروز بوده است.

یک نماینده مجلس گفت :‌ برخی از شکلات های وارداتی با برند خاص به دلیل وجود بازار تقاضا در ایران از بیست تا صد هزار تومان به فروش می رسد.


عناوین

فرش به عنوان یک از مهمترین منابع تأمین‌ ارزی کشور با مخاطرات جدی روبه‌رو شده و نیازمند تمهیدات و حمایت های لازم است.

عناوین

دارندگان کارت بازرگانی خوش‌حساب مالیاتی، بابت واردات انجام شده یک فقره گواهی با اعتبار شش ماهه خواهند گرفت تا مالیات علی‌الحساب را پرداخت نکنند.


عناوین

واردات انحصاری کالاهایی که در داخل کشور تولید نمی شود مهم ترین عامل در تفاوت قیمت محصولاتی است که از بازارهای جهانی تاثیر می گیرد.

عناوین


واردات کاکتوس بلایی ناگهانی بر سر بازار گل و گیاه شده که تولیدات داخلی را دستخوش ناملایمات کرده است.


عناوین


رئیس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: طبق ماده 24 آیین نامه گمرکی افرادی که قبل از لغو ممنوعیت واردات این خودروها درگمرک پرونده داشته اند می‌توانند نسبت به واردات آن اقدام نمایند.

عناوین

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هر کیلو شقه بدون دنبه 31 هزار تومان به مغازه دار و 34 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.


عناوین

عضو هیأت مدیره راه‌آهن گفت: با همکاری‌های صورت گرفته میان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران، خط سه مترو به ایستگاه راه‌آهن متصل می‌شود.


عناوین


رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت:در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان به تمامی واحد های صنفی میوه فروشی اطلاعیه ای داده ایم که ممانعت از در خواست مشتریان برای پس گرفتن میوه ها تخلف محسوب می شود .
عناوین
بر اساس آمار گمرک در 4 ماه منتهی به تیرماه سال جاری 3 تن حافظه رایانه وارد کشور شده که عمده این واردات از کشور چین و امارات است.

عناوین







انتهای پیام/





























اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار