مدیر کل اموزش و پرورش استان گفت: 290 نفر از دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از مهر ماه به جمع معلمان استان خواهد پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سالار قاسمی ، در گرد همایی مدیران مدارس ناحیه یک قزوین افزود: 140 نفر از دانشجو معلمان هم کهقرار بود از بهمن ماه  در اختیار اموزش و پرورش قرار گیرند بنا به ضرورت و به صورت حق التدریسی ازمهرماه شروع به کار می کنند .

مهر ماه ، آغاز به کار فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان

وی گفت : این تعداد ازمعلمین در مناطق 14 گانه اموزش و پرورش استان توزیع می شوند .
مدیر کل آموزش و پرورش اضافه کرد: 560 نفر از نیروهای پیش دبستانی هم همچون سال گذشته برای تدریس در مدارس سازماندهی شده اند.

مدیر کل اموزش و پرورش استان با توجه به کمبود مدرسه در ناحیه شهری مهرگان گفت : امسال در ناحیه شهری مهرگان 4 واحد آموزشی اماده تحویل است که دو واحد تا مهر ماه و دو واحد دیگر اوایل مهرماه در اختیاز دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

قاسمی اضافه کرد : سازمان مسکن و شهرسازی و استانداری هم بر برداشتن موانع برای واگذاری یک واحد اموزشی دیگر قول مساعد داده اند .

مهر ماه ، آغاز به کار فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان

وی افزود: با احتساب این واحدهای نوساز ، ناحیه شهری مهرگان ، 12 واحد اموزشی دارد .

مدیر کل اموزش و پرورش استان ، تعداد دانش اموزان ناحیه شهری مهرگان را بالغ بر 4 هزار دانش اموز اعلام کرد .

قاسمی گفت : 24 شهریور مانور بازگشایی مدارس با حضور همه ی معلمان و در تمام مدارس استان برگزار می شود .

وی همچنین از برگزاری جشن شکوفه ها ، ویژه دانش اموزان اول ابتدایی و جشن جوانه ها برای دانش اموزان پایه هفتم در 31 شهریور ماه خبر داد .

در سال تحصیلی جدید ،  230 هزار دانش اموز و 16 هزار معلم روانه مدارس می شوند .

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
سلام، لطفا گزارشی در مورد ادامه تحصیل فرهنگیان تهیه فرمایید، مگر این خلاف قانون نیست که از ادامه تحصیل آنها جلوگیری می کنند، در ادارات به ما فرم معلم نمی دهند، آموزش و پرورش با این وضع بدی که برای معلمان ایجاد کرده چگونه انتظار ارتقای فرهنگ جامعه را دارد؟