نشست مجمع عالی بسیج باحضوراقشارمختلف بسیجی در شهرستان پیرانشهرترتیب یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ماموستا محمودی امام جمعه پیرانشهر در این جلسه که با حضور اقشار مختلف بسیجی ترتیب یافت، گفت : همه اقشار مختلف مردم به فرمان حضرت امام راحل ره بسیج شده و در تمامی عرصه های انقلاب حاضر شدند و با تلاش این دلاور مردان پرچم ایران اسلامی در قله های پیشرفت و اقتدار به احتزاز در آمد .

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به وحدت و همدلی تاکید کرد و گفت : با وحدت و همدلی میتوان در تمامی زمینه ها رشد کرد و پوزه استکبار را به خاک مالید.

وی درایت مقام معظم رهبری را کلید تمامی مشکلات دانست و نسبت به رشد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود : تقویت تولیدات داخلی اولین رکن اقتصاد مقاومتی بوده و استفاده از کالاهای داخلی باعث استقلال اقتصادی خواهد شد.

خطیب جمعه پیرانشهرجهاد مسلحانه و جهاد اقتصادی را دو رکن اصلی پیشرفت مملکت و مصون ماندن از توطئه های دشمنان دانست.

در ادامه اردوان نوسودی فرماندارپیرانشهر گفت : اگر بناست انقلاب و نظام اسلامی از تهاجم دشمن مصون باشد ، کشوری آزاد و مستقل داشته باشیم و در جهت امنیت ملی و توسعه فرهنگی و اقتصادی برنامه ریزی کنیم و جامعه را به سرافرازی و عزت برسانیم باید فرهنگ و مجموعه ای از باورها و بایدها و نبایدهای بسیجی را ریشه دار سازیم تا بتوانیم زمینه های رشد و ترقی را فراهم سازیم .

نوسودی اضافه کرد : امروزه حضور بسیج برجسته تر از هشت سال دوران دفاع مقدس بوده و فراهم کردن امنیت ، پیشرفت و آبادانی و مقابله در برابر تهاجمات دشمن از وظایف اصلی بسیج بوده است .

وی در رابطه با فلسفه شک گیری مجمع عالی بسیج بیان کرد: فرصت ها، آسیب ها و تهدیدات در شرایط مختلف فرهنگی و اجتماعی و توسعه فرهنگی بسیجی و همچنین تحقق منویات رهبری در موضوعاتی چون سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و کاهش مصرف انرژی و ... از جمله انگیزه های تشکیل مجمع عالی بسیج است.

فرماندارپیرانشهراعلام کرد : تا هر اندازه که بتوانیم بیشتر از عقبه فکری و حمایت های مردمی در کارها برخوردار شویم به همان میزان نیز در اجرای طرح ها نقش مردم افزایش خواهد یافت.

در پایان سردار علی شکوری فرمانده سپاه پیرانشهر نیز در رابطه با بسیج و نقش برجسته بسیج بیاناتی را ایراد نمود و گفت: باید به سمت ایجاد مدیریت های مردم پایه در سطح بسیج و جامعه حرکت کنیم تا مردم احساس کنند که مدیریت ها متعلق به خود آنها است و بر همین اساس بسیج شبانه روز در تمامی عرصه خدمات رسانی کرده و در انجام امورات کوتاهی نخواهد کرد.

سردار شکوری بیان کرد: اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان بازوان علمی و معرفتی جامعه و بسیج هستند.

وی گفت: اعضای مجمع و نخبگان هر قشر وظیفه آگاه سازی و اطلاع رسانی را داشته و در کنار آن باید با یک نگاه منصفانه، واقع بینانه و نقادانه تمام برنامه های اجرایی را از نظر اثر بخشی و مفید بودن مورد ارزیابی قرار دهند.

در این نشست اعضای مجمع به تحلیل و بررسی اقدامات و راهبردهای بسیج پرداخته و کارگروه های تخصصی نظرات و راهکارهای خود را در مورد موضوعات مطرح ارائه کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.