۲۵ شهریور با رویکرد جدید و بصورت متمرکز مرحله اول جشن بزرگ عاطفه‌ها به منظور جمع‌آوری کمکهای مالی به دانش‌آموزان بی بضاعت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در مرحله نخست جشن بزرگ عاطفه‌ها که مصادف با 25 شهریور و عید سعید قربان در 22 شهریور همزمان با سراسر ایران اسلامی برنامه‌هایی ویژه برگزار می‌کند.

جلال حسین‌زاده گفت: این نهاد با مشارکت خیران و مردم نیکوکار استان اقدام به جمع‌آوری گوشتهای قربانی و تهیه و ذبح قربانی و توزیع گوشت آن در بین نیازمندان می‌کند.

وی بیان کرد: در 25 شهریور نیز با رویکرد جدید و بصورت متمرکز مرحله اول جشن بزرگ عاطفه‌ها با هدف گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری و به منظور جمع‌آوری کمکهای مالی به دانش‌آموزان بی بضاعت با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج و سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

حسین‌زاده اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در جشن عاطفه‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب بانکی 0154385438000 نزد شعب بانک ملی در سراسر استان واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان در روز عید سعید قربان نیز با هماهنگی شبکه دامپزشکی و حسب نیت صاحبان قربانی به خرید، ذبح و توزیع گوشتهای قربانی در بین خانواده‌های نیازمند اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.