معاونت گردشگری استان یزد در جشنواره مشارکت ملی گردشگری حائز رتبه برترشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در زمینه اطلاع رسانی و جذب مشارکت مردمی در سومین جشنواره ملی مشارکت گردشگری برتر شد.

در آیین اختتامیه سومین جشنواره مشارکت ملی «گردشگری حلال، ظرفیت ایرانی» که در هتل پارس مشهد برگزار شد، برترین های گردشگری از سوی معاون رییس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.

با توجه به بررسی‌های انجام شده در زمینه میزان مشارکت معاونان گردشگری استان‌ها در برگزاری هرچه باشکوه تر سومین دوره از جشنواره، استان‌های یزد، اصفهان و مشهد به ترتیب با کسب رتبه های اول تا سوم، تلاش گسترده ای در اطلاع رسانی این دوره از جشنواره و جلب مشارکت مردمی و علاقه مندان در زمینه جمع آوری آثار در زمینه های مختلف از قبیل عکس  گردشگری حلال و سایر جاذبه های گردشگری (مردمی و حرفه ای)، سفرنامه نویسی، فیلم کوتاه و ایده های نو داشته اند.

امسال با تلاش های صورت گرفته، در مجموع شش هزار و 891 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که به نسبت سال گذشته به رشد یک و نیم درصدی در طول مدت پنج ماهه جشنواره (از اردیبهشت ماه الی پایان مردادماه سالجاری) رسیده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.