نیویورک پست در گزارشی به تحلیل حضور دو نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا در برنامه ان‌بی‌سی پرداخت.

نیویورک پست: در نهایت این آمریکاست که بازنده انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد بود
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه نیویورک پست در گزارشی نوشت: حضور دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا در برنامه ان بی سی نشان داد صرف نظر از این ‌که کدامیک از این دو پیروز انتخابات شوند، در نهایت این آمریکاست که بازنده خواهد بود.

در این گزارش به قلم جان پودورتز آمده است: هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نامزدهای حزب دموکرات و جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در برنامه شبکه تلویزیونی ان بی سی حضور یافتند تا درباره مسائل مختلف صحبت کنند.

کلینتون درباره موضوع ایمیل هایش طفره رفت و دونالد ترامپ نیز از سخن گفتن صریح درباره مواضعش خودداری کرد. این دو همان کسانی هستند که می خواهند به کاخ سفید راه یابند.

مت لوئر، مجری شبکه تلویزیونی ان بی سی در ارتباط با شیوه مدیریت اطلاعات محرمانه توسط هیلاری کلینتون و نگهداری آنها در سرور شخصی اش با سماجت برخورد کرد و حتی این سوال را پرسید که آیا این موضوع می تواند سبب عدم صلاحیت او برای احراز مقام ریاست جمهوری باشد یا خیر.

کلینتون تلاش کرد رویکردهای مختلفی را درباره این موضوع مطرح کند، از گفتن این مسئله که او مرتکب اشتباه شد و هیچ توجیهی برای این کار خود ندارد تا این که او هیچ کار اشتباهی انجام نداده است و دلیلی برای عذرخواهی وجود ندارد. اما او شب گذشته به این موضوع اشاره کرد که شواهد زیادی در این باره وجود دارد که سرورهای دولتی هک شده اند اما هیچ گونه شواهدی وجود ندارد که سرور شخصی او هک شده باشد. 

موضوع این است که هیچ گونه دفاعیه ای برای اقدام او وجود ندارد. او هم اکنون از هر فرصتی برای فرار از پاسخ مستقیم به سوالات استفاده می کند.

اف بی آی ممکن است او را تحت تعقیب قرار ندهد اما اقدام او غیر حرفه ای بود و نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که حدود هفتاد درصد از مردم آمریکا او را غیرقابل اعتماد می دانند. 

اما ترامپ در سخنان خود نه تنها از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تمجید کرد بلکه گفت بین پوتین و اوباما، پوتین را ترجیح می دهد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار